Obchodní podmínky

Informace o provozovateli

Lynt services s.r.o.
Chudenická 1059/30,
Praha 10, 102 00
Spisová značka C 197068 vedená u Městského soudu v Praze.

IČ: 24251607, DIČ: CZ24251607

Kontaktní osoba:

Vladimír Smitka, +420 721 302 808

E-mail: vladimir.smitka@lynt.cz

Zakoupení vstupenky na konferenci WordCamp (podmínky se stanou platné se spuštěním prodeje vstupenek)

Vstupenky je možné zakoupit pomocí objednávkového formulář na těchto stránkách.

Po odeslání formuláře dostanete potvrzení o přijetí objednávky na vaší e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci.

Zakoupením vstupenky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami a zavazujete se dodržovat Kodex chování WordCamp.

Způsoby platby

  • bankovním převodem na účet provozovatele
  • pomocí platebního systému PayPal
  • platební kartou přes bránu GoPay

Způsob dodání

Po úspěšném připsání platby na náš účet dostanete email s potvrzením. Pro vstup na konferenci se stačí prokázat vaším jménem, případně e-mailem.

Reklamace

V případě jakýchkoliv problémů, či nejasností nás prosím kontaktujte na výše uvedené kontakty. Zakoupenou vstupenku je možné vrátit do 14 dní od zakoupení a nejpozději 7 dní před termínem konference, platbu vám následně vrátíme na zvolený bankovní účet.

Ochrana osobních údajů

Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetím stranám, které nejsou zapojeny do pořádání konference WordCamp Praha 2020. Společnost je registrována u Úřadu na ochranu osobních údajů pod reg. číslem 63179.

Jaké údaje shromažďujeme?

Dlouhodobě shromažďujeme pouze jména, emailové adresy a kategorii účastníka (vývojář/uživatel). Tyto údaje slouží k informování o novinkách kolem konference WordCamp Praha 2020 a souvisejících akcích. Z odběru novinek je možné se kdykoliv odhlásit a tím odstranit adresu z naší databáze. E-mailové adresy mohou být dále využity pro oslovení uživatelů dalšími marketingovými kanály.

Používáme následující služby třetích stran:

  • SimpleShop – zpracování objednávek
  • MailChimp – rozesílání novinek a organizačních informací
  • WordCamp.org – provoz hlavního WordCamp webu
  • GoPay – platební brána
  • PayPal – platební brána

Účastník konference zároveň poskytuje souhlas se zachycením jeho fyzické podoby (ve smyslu §84 Občanského zákoníku) pro potřeby propagace Konference a partnerů – především v obrazové a video dokumentaci z konference.